AZONNALI STRESSZOLDÁS – kontrollált légzéssel

A légzés egy automatikus tevékenység, amit tudattalanul, odafigyelés nélkül végzünk. Amikor a figyelmünket a légzésre irányítjuk, azaz kontrollált légzés végzünk, növeljük a tudatosságot, csökkentjük a stresszt és növeljük vitalitásunkat. Az elmúlt évtizedekben számos kutatás igazolta, hogy a kontrollált légzéssel javulás érhető el a stresszel összefüggő tünetek kezelésében, mint a depresszió, álmatlanság, alvászavarok, figyelemzavar és a pánikbetegség. Tudatos légzéssel lelassítjuk a szívverést, lelassul a stresszhormon termelődés, nyugalom árasztja el testünket.

Ez a fajta stresszoldás az azonnali stresszt oldja, a tünetek okát kineziológia oldással lehet megszüntetni. Ebben segíthet neked a motiváló kineziológia, amely a múltban elszenvedett negatív események jelenbeli hatását képes csökkenteni, így segítve téged a kívánatos jövőd elérésében.

Hogyan csináld a kontrollált légzést?

Helyezkedj el kényelmesen, végy egy mély levegőt úgy, hogy a hasad is megemelkedik (hasi légzés). Az orrodon át szívd be a levegőt, és a szádon át fújd ki, miközben elszámolsz 5-ig. Hosszan, lassan, mélyen lélegezz, és közben figyeld a légzés hangját, a levegő útjának érzését a testedben.

Ezt ismételt meg párszor. Érezni fogod, hogy egyre jobban ellazulsz, és máris megnyugtattad az idegrendszeredet!